Long time no see

Så säger man nu för tiden. Fjantigt tycker jag. Hur som helst, jag har märkt att folk har kopierat mina bilder och idéer och startat en egen blogg av liknande slag. Jättehärligt att det här lever vidare, min pension till trots!
Jag ber dock er inspirerade individer att inte ta mina bilder, utan att själva fotografera ert bajs. Ni kommer på så vis slippa skuldkänslor och känna er mycket stoltare över de varma kommentarerna som ges. Jag förlåter er för den här gången.
s
http://dagensbajs.blogg.se/
Namnet känns väldigt bekant, är så glad att jag lyckats framföra mitt budskap. Jag kommer tillbaka en dag, oroa er inte mina hängivna fans!
http://threeinone.webblogg.se/
Här har vi flickan som stulit min pride & joy, min första bajsbild.
Som sagt så förlåter jag dig gumman, och vi förstår alla vad du menar med "Forget love, I'd rather fall in chocolate"
Jag älskar er allihop

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHHAHAHAHAHHHHAHHAHAHAHHAHA, DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAH ÄR DET NÅGON SOM DRIVER ELLER ?HHAHAHAHHHAHAHHHAHAHA

2012-03-26 @ 21:55:34
Postat av: Dagens Bajskorv

Definiera driver. Självklart är det jag som driver bloggen men av din versala larvighet att döma får jag känslan av att du menar någonting annat.

2012-03-30 @ 13:50:51
URL: http://dagensbajskorv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kör några veckor till! Det var ett tag sedan du postade något.

2012-04-07 @ 07:36:52
Postat av: AHA!

det här är den riktiga bloggen C:

2012-07-16 @ 20:43:49
Postat av: Anonym

Hej, tar du dina bilder själv? Är det ditt eget bajs, jag menar man kan väll inte bajsa så mycket??

2013-01-06 @ 11:23:43
Postat av: Anonym

Så jävla äckligt.
Fotar du med mobil? Doppar du mobilen i toan för att fota ditt bajs eller?
Sjukt att någon ens tycker detta är intressant.

2013-03-07 @ 22:29:07
Postat av: hek

Hur många följare har du?

2013-11-09 @ 09:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0