Kåkbajs

Här kommer en laddning korvar från kåken. Cirka 20 bilder skulle jag gissa på!

Här känns det lite som Bockarna Bruse; Stora Bocken Bruse i mitten, och Mellan, samt Lilla Bocken Buse till vänster.
Här har vi en smal glidarbåge tillsammans med en gigant, svårklämd.
En av dem tjockare i mitt alster. Otroligt svårklämd, får mycket smärtsamma minnen när jag tänker tillbaka på detta toalettbesök.
En enkel glidare, ser lite ut som en kokkorv med en köttbulle flytandes bredvid.
Här ser det ut som min lilla kämpe har gått av på mitten. Stackarn... Touchdown blev det i alla fall.
Detta är otroligt likt en morot.
Vad ska man säga om dessa? Den översta är nästan levande på något vis.
Len men ändå så tjock...
Jag är fascinerad över att korven ser lite mörkare ut i mitten. Det här är äkta konst.
Mafioso! En av de större.
Gott och blandat, bajset har många olika kulörer i denna laddning.
En av dem finare tycker jag.
Jag älskar hur korven liksom tar sig upp och andas ovanför vattenytan.
Här har dem små liven tappert försökt rädda sig själva genom att kleta sig fast på kanten av toaletten.
Även här skiftar korvarna färg. Otroligt fascinerande.
Lös tungviktare.
Halvlös svårklämmare.
Små flytare.
Detta måste vara den rejälaste laddningen i min historia.
Vi avslutar med små maskar. Otroligt vackert tycker jag!
Bajsarn!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Denise

HUR DUM FÅR MAN VARA???? ÄCKEL!!!

2010-10-10 @ 12:47:07
URL: http://marsvinsdrottningen.blogg.se/
Postat av: ninni,fanny, issa!

asså fan vad äckligt!

sitter du och tar kort på ditt bajs??!!!

man blir ju jävligt äcklad du måste ha nått problem!

2010-12-21 @ 18:10:57
URL: http://snyggaste.se
Postat av: Dagens Bajskorv

Jag upplever mig själv som en relativt smart individ. Jag är glad att ni läser och tack för era kommentarer!

2011-06-03 @ 11:27:20
URL: http://dagensbajskorv.blogg.se/
Postat av: Celice

hej ja tkr de e spännande med bajs! och din blogg e jääätte bra men kan inte du lägga ut tips på andra bajsbloggar

2011-07-13 @ 08:42:40
Postat av: Problemus ?! ;OOOOOOOOOOO

Asså fyfan, ditt motto är väl att äckla andra, seriöst, sitter du och tar kort på ditt bajs?!, det är inte normalt, stannar inte länge till ;OOOOO

2011-09-30 @ 16:26:24
Postat av: Bajslover

I LOVE BAAAJS !!! :D

2011-10-16 @ 20:13:07
URL: http://bajs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0