Back in B!

Hej kära bajsälskare!

Jag får be om ursäkt för mitt frånvarande, det är så här att jag fick ett fängelsestraff av privata anledningar och var tvungen att sitta av tiden. Jag är hemskt ledsen över detta, men ska inom snar framtid ladda upp en hel del bajs. Jag fick några foton inne på kåken som jag kan använda mig av. Hoppas ni fortfarande läser min bajsbaserade blogg.

Tro inte heller att jag har glömt bort tävlingen! Vinnaren blev "magda asso" och nästa bajskorv skall tillägnas denne!

Kommentarer
Postat av: Mackan

Du är tillbaka!! JAAA!!!!!!!

2010-05-31 @ 17:56:25
Postat av: Dagens Bajskorv

Jajemän! Glöm inte bort att jag nu också finns på Facebook!

2010-06-02 @ 11:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0