Första gästkorven!

Äntligen är det någon som har vågat sig fram och skicka in ett gästfoto! Alla framtida gästkorvar kommer att betygsättas. Ni kommer även få se fakta om ägaren.
26
Ägare: Ägaren har valt att bara kalla sig för CP, förstår om ägaren vill vara privat.
Stad: Ägaren säger sig bo i Sundsvall.
Ålder: 19 år
Kön: Könet är oklart, men jag gissar på en man.
Betyg: 4 korvar av 5, fina smala smetkorvar med en ensam liten flytare på toppen. Det är en fin nybörjarkorv och jag ser fram emot att få fler gästkorvar i framtiden!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Kurt

Imponerande!

2010-06-07 @ 13:30:16
Postat av: IRMA

SÅ JÄVLA ÄCKLIGT SERIÖST HUR GAMMAL ÄR DU MÄNNISKA? :s

2011-03-07 @ 16:23:34
Postat av: Dagens Bajskorv

Tack till er båda! Det värmer! Jag har en gång tidigare i bloggen berättat allt jag tänker berätta om mig själv. Jag hänvisar dit. Än en gång, tack för att ni tar er tid!

2011-06-03 @ 11:21:57
URL: http://dagensbajskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0