Bussbajs = Touchdown

Häromdagen gjorde jag mitt på en buss. Det var den största av dem alla måste jag säga. Har aldrig någonsin bajsat så stort! Tyvärr fångades inte storheten upp på bild... Här kommer den och några till!
22
Små flytare, inget märkvärdigt.
23
Det här var en ganska saftig laddning faktiskt, s.k varmt bajs vilket innebär att det bränner i stjärten och det är mycket material på pappret.
24
Speciellt mycket gillar jag degklumpen längst upp på denna.
25
Sist, men absolut INTE minst, det legendariska touchdownbussbajskorven! Den är garanterat tre gånger större än det som syns på bilden. Tyvärr måste jag säga, det hade varit kul att låta er uppleva denna korv i sin helhet.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA JAG ÄLSKAR DIG! HAHAHAHAHAH XD

2010-06-05 @ 15:35:06
Postat av: BLääääää

sluta skriv om bajs ditt äklo

2010-11-03 @ 15:24:33
Postat av: bläääää

du är så jävla äcklig vet du det för om du vet det så är du en stor skit full, idiot

2010-11-03 @ 15:25:54
Postat av: M & N

USCH

2011-03-28 @ 19:04:56
Postat av: Dagens Bajskorv

Jag älskar dig också!



Jag skriver till dem som vill och inte vill läsa, och du vill uppenbarligen läsa eftersom du faktiskt läser. Ett stort tack till dig!



Ingen är perfekt men du är välkommen med din åsikt. Jag vet dock inte om det ska stå ful eller full, men i vilket fall så är jag ingetdera.



Tack för att ni tog er tid!

2011-06-03 @ 11:25:02
URL: http://dagensbajskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0