Dagens Bajskorv

Hej och hjärtligt välkomna till dagens bajskorv!
På den här bloggen kommer jag varje dag ladda upp bilder på mina bajskorvar. Du kommer att kunna kommentera, hylla och klaga på mina bajskorvar. Du kommer även att kunna få dina egna bajskorvar uppladdade på bloggen. Detta gör du genom att skicka en kommentar där du bifogar namn och en URL till din bajskorvsbild. Namn är inte obligatoriskt, men väljer du att vara anonym så vill jag helst veta vilken stad du kommer ifrån. Det blir då mer spännande för läsaren att kolla på bilderna så det inte bara blir en massa bajskorvar.

Vissa kommer antagligen tycka att detta är fjantigt, omoget och oseriöst, jag har full förståelse för det. Faktum är att jag är ganska omogen. Jag tycker det är kul med bajs, och tänkte att om jag fotograferar mitt eget bajs varje dag, där det ligger, redo för nedspolning i min inte allt för rena toalett, vilket många kanske tycker låter helt sjukt, så kan jag ju göra en s.k "bajskorvsblogg". Jag satte planen i verket och nu är jag i full gång med min bajskorvsblogg!

Titta och njut!

Kommentarer
Postat av: Calle da man, Malmoe

Lysande, det är detta världen allt för länge väntat på. Äntligen händer det. Tusen tack till dig för att du tog initiativet. Du tog saken i egna händer och gjorde tankar till verklighet.



Kärleksfulla hälsningar från Malmö!

2009-10-14 @ 11:25:15
Postat av: En kille som gillar gröt!

Skitbra blogg!

2009-10-14 @ 13:11:07
URL: http://homosaurus.se
Postat av: Dagens Korv

Vilka fina kommentarer! Ni är så hjärtligt välkomna att skicka era egna korvar om ni vill ha dem publicerade på bloggen!

2009-10-14 @ 20:08:22
Postat av: mimmi

hyllningar till dej. du är min nya idol!

lycka till med bloggandet och akta dej för admin.

pussssss

2009-11-03 @ 21:29:20
URL: http://emiliapalmberg.devote.se
Postat av: Anonym

uuuuhhhhhhhhhh

2009-12-08 @ 18:15:57
Postat av: Anonym

HAHA

2010-09-28 @ 14:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0