Ett skepp kommer lastat...

Ett skepp kommer lastat med... ja med vadå? Den som gissar rätt först och skriver svaret i en kommentar, tänker jag ägna nästa bajskorv åt! Så var så goda och rösta!
Dagens bajskorvar:
bajbajje
ty
När jag hade torkat mig och spottat lite i bajset som jag alltid gör, så flöt det upp en liten klutt ovanför pappret. Detta är ett för mig tidigare okänt fenomen, det var en upplevelse må jag säga!
ffgh
Denna ser lite ut som en räka! Spännande! Notera även hårstrået.
j
Det stämmer! Idag har jag bajsat hela FYRA gånger! Tro det eller ej gott folk.

Kommentarer
Postat av: magda asso

ETT SKÄPP KOMMER LASTAT MED BAJS!!! nu måste du ägna nästa bajskorv åt mig.

2009-11-12 @ 18:35:09
Postat av: tilda

asså seiöst, så jävla skabb :'oo

2009-11-24 @ 10:48:54
Postat av: tilda

asså seiöst, så jävla skabb :'oo

2009-11-24 @ 10:49:17
URL: http://hakanssons.blogg.se/
Postat av: Marcus

Älskar dig. Är det ett rövhår eller har du ätit hår?

2009-12-28 @ 19:58:00
Postat av: fjärt

hahahhahaa du anar inte hur många fans du har keep up the good work du klår snart kissie:D

2010-03-17 @ 18:25:16
Postat av: mia

asså så jävla äklig har du inget liv eller, om du inte har så är det nog på tiden att du skaffar ett för du måste ha ett jävla problem hur fan kan man älska bajs så jävla mycket walla jag tycker synd om dig o dinna vänner WALLA hoppas gud hälper diig HOPPAS!!!!!

2010-03-30 @ 19:28:18
Postat av: William S

Jag sitter och runkar framför den här bloggen nästan varje dag, så otroligt påtändande. Tack för det här, tack!

2011-03-31 @ 21:04:17
Postat av: Danny Hamrén

Tänder du på bajs , eller är de bara en kul grejj ?

Ps din text under alla bajs bilder får mej på väldigt bra humör . Du e grymm !

2011-05-31 @ 23:39:14
Postat av: Dagens Bajskorv

Tusen tack för alla fina kommentarer! Jag finner det oerhört svårt att tända på bajs men jag antar att alla har sin grej och jag är ytterst glad att kunna bidra med mitt. Jag tänder inte på bajs, jag är bara fascinerad över att färg och form alltid är så olika. Det är väldigt psykedeliskt i mina ögon. Kul att du gillar texterna! En vacker dag kanske jag kommer tillbaka!

2011-06-03 @ 11:31:46
URL: http://dagensbajskorv.blogg.se/
Postat av: Anonym

kung är du! älskar bajs och din bajs blogg<333

2012-02-24 @ 14:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0