Dagens Bajskorv is no more...

Någonting fruktansvärt har hänt, jag såg det som ett tecken från ovan. Min underbara mobiltelefon, vars kamera har förevigat varenda liten vacker korv, lever inte längre. Här om dagen kurrade den för sista gången. Som sagt så såg jag detta som ett tecken, och bestämde mig för att sluta fotografera mina små avkommor.
Men detta betyder inte att ni ska ge upp hoppet! Genom att skicka in gästkorvar i kommentarsfunktionen bidrar ni till att bloggen hålls vid liv. Ni kan även gå med i Facebookgruppen "Dagens Bajskorv Fanclub" för att stötta mig. Jag kommer härmed att avsluta mitt bajskorvsbloggande med en sista bajskorv som ni nu får i HD-kvalité! Jag får nog säga att detta är mitt livsverk, det bästa jag har gjort någonsin. Ha det bra och bajsa mycket och ofta!
Dagens Bajskorv
1111

Kommentarer
Postat av: Packeee

Faan :( kommer sakna bloggen.

Men detta var en mycket vacker bild, men klen tröst

2010-07-26 @ 19:16:11
Postat av: Dagens Bajskorv

Med eran hjälp är det inte över! Skicka in din egen bajskorv och bidra till bloggens existens!

2010-07-29 @ 17:07:36
Postat av: Linnéa

Asså du är ju fan sjuk?

kanske borde söka hjälp?

2010-08-27 @ 21:55:04
Postat av: Dagens Bajskorv

Tack så mycket! Som jag sagt tidigare så uppskattas all kritik! Jag är i fullt friskt tillstånd om du undrade. Jag har inga behov av hjälp på några sätt eftersom jag inte har några problem. Jag kanske tycker att du är sjuk som inte fotograferar dina bajskorvar? Vem vet?

2010-09-16 @ 11:07:33
Postat av: Ställen jag kissat på

Väl svarat till dendär Linnéa!

Är ett stort fan av din blogg, saknar den otroligt. Tänkte tipsa dig om min som, även fast den inte är i närheten av din, ändå är lite i samma stuk. Skulle vara kul om du kunde slänga upp en länk eller något på sidan.

Ha det gött önskar ett gammalt fan :)

2010-10-05 @ 17:22:17
URL: http://stallenjagkissatpa.blogg.se/
Postat av: anonym!

öhh vem är det som gör denna bloggen?? vad heter denna person?! det är fan sjukt i huvudet att fota sitt eget bajs? förlåt om jag är elak men alla har olika åsikter!! D: sök hjälp // anonym!

2010-10-16 @ 22:44:18
URL: http://haringen.blogg.se/
Postat av: Dagens Bajskorv

Jag inspireras av äkta stjärnor som, även fast de fått stor framgång, inte avslöjar sin identitet. Våran käre Onkel är ett praktexempel! Du kommer aldrig få veta mer än det som redan står på bloggen, jag är ledsen för det men det är så det ligger till!

2010-11-28 @ 14:36:15
URL: http://dagensbajskorv.blogg.se/
Postat av: XD

är du en tjej eller kille?

(jag älskar bloggen)

2011-04-21 @ 14:05:57
Postat av: ghuysdgpul

Jag gillar inte din bajsblogg du får ursäkta mig!

2011-05-03 @ 20:10:36
Postat av: Anonym

jag blir så kåt på det här!!!! :D

2011-05-13 @ 11:18:18
Postat av: Dagens Bajskorv

Det är okej att inte gilla min blogg, jag har också bloggar jag inte tycker om men som jag ändå läser. Det är det som är tjusningen med bloggar, man läser bara för att man inte vill.

2011-05-14 @ 18:32:47
URL: http://dagensbajskorv.blogg.se/
Postat av: -

Jag blir äcklad, seriöst! Hur gammal är du ;O? 1 eller?

2011-08-13 @ 19:23:18
Postat av: Dagens Bajskorv

Jag vill minnas att jag i ett tidigare inlägg exponerade min identitet i den mån som är säker att göra då internet kan vara ett farligt ställe.

2011-08-22 @ 02:04:37
URL: http://dagensbajskorv.blogg.se/
Postat av: julia

ursäkta mej men hur kan du lägga ut bilder på ditt bajs ? fyfan vad äckligt .

man blir ju äcklad :s

seriöst ... omogen . Hur gammal är du , 4 ? jävla äckel , tror du att folk tycker att dina fucking bajskorvar är fina eller ? asså peddo .

2011-09-25 @ 11:18:24
URL: http://juliakaarlssons.devote.se
Postat av: Amanda

FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

är du seriös ?

2011-09-25 @ 12:41:17
Postat av: ...

Man brukar inte ta kort på sitt bajs! Och lägga ut det!!!! sök hjälp äckel!

2011-12-30 @ 14:27:32
Postat av: ___

Suck! Jag som trodde att jag hade sätt allt på internet.

2012-01-09 @ 18:14:15
Postat av: Dagens Bajskorv

Julia: väldigt onödigt att fråga hur gammal jag är när jag i kommentaren ovan förklarade hur läget var. Jag skiter fullständigt i ifall folk tycker att dom är fina eller inte, frågan är dock ifall folk tycker att dina korkade rubriker med "varje ord ska börja med en versal i rubriker"-grejen är särskilt underhållande. Jag uppskattar att du tar dig tid, det gör jag verkligen! Tusen Tack, För Att Använda Ditt Eget Språk! ;p :P xD ;'D



Amanda: ser det ut som att jag försöker skoja till det? Jag tar kort på mina bajskorvar i toaletten och laddar upp på min blogg, svårare än så är det inte.



...: det kanske man inte brukar, vad vet jag? För mig är det fullt normalt och jag trivs så.



_: Jag kan med glädje säga att det har du inte, åh det finns så mycket nytt att utforska. Sett stavas det förresten, inte sätt.



Tack för eran tid mina älskade fans!

2012-01-16 @ 14:49:23
URL: http://dagensbajskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0